Zombieland = GRYM!

Åh, jeeeesus, snacka om att Zombieland verkligen var helt sjukt bra! Snygg som fan och helt sjukt rolig. Det fanns alltid någonting att skratta åt and I love those movies. Den skall jag helt klart köpa så fort den kommer ut på DVD.

DVD-filmer/boxar jag vill ha:

♥ Avatar
♥ Paranormal activity
♥ Gossip Girl (alla säsonger som går att få tag på)
♥ Band of Brothers
♥ Zombieland
♥ Lost (säsong 5)
♥ True Blood (säsong 1-2)
♥ How I met your mother (alla säsonger som går att få tag på)
♥ The shining
♥ Sherlock Holmes
♥ Brüno

Kommentarer
Postat av: Raz

Jag har alla "Band of brothers". Vill du köpa för en billig penning? :)

Kram!

2010-01-04 @ 18:39:39
Postat av: Elfrida

Tack Ida, men jag skall nog köpa boxen ny. :) Gillar inte begagnat, speciellt inte filmer o.s.v. :/ Då vill man gärna veta att det inte är använt, ev. förstört, innan.



Men tack ändå! Det var ett gulligt förslag. :)



KRAM!

2010-01-04 @ 19:53:06
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: Raz

Haha, jag har inte ens sett på alla och de jag har sett har jag bara sett på en gång. Så, så begagnat är det inte.^^

Kram!

2010-01-05 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0