Zombiedrömmar i nya sängen

Då har man sovit första natten i nya lägenheten och nya sängen. Vet faktiskt inte om jag sov speciellt bra; drömde om zombies. Jag drömde att alla blev zombies, och jag var en zombiejägare. Alla blev zombies och till slut var jag ju tvungen att döda alla zombies, till och med Henrik, syrran och ja, alla andra mina zombievänner! När jag vaknar upp och ser att Henrik ligger bredvid och kollar på mig berättar jag om min dröm. Och det var läskigt; Henrik hade OCKSÅ drömt att han var en zombiejägare! Left 4 dead-influensan (för övrigt ett grymt spel)?

Är det någonting med sängen, må tro? Läskigt är det i alla fall. Vi vet allt om varandra, kan varandra utantill och nu börjar vi drömma samma drömmar? Creeeepy!

Nu skall jag käka risgrynsgröt och fortsätta läsa Snabba cash; jag har till i morgon på mig att läsa ut den, laters! ♥


Kommentarer
Postat av: Dalida

haha tack så mkt för din kommentar :D omg du verkar vara cool, och inte så blåst som dom flesta andra bloggerskor...!! :O

2010-01-17 @ 13:57:41
URL: http://dalida.se
Postat av: tea

sv: haha jag hoppas du har rätt! :)



och usch, lät sådär kul att drömma om..har själv drömt jättemycket skumt ett bra tag nu alltså..och så vaknar man och är helt energilös för man drömt massa skit hela natten..men oftast brukar hemska saker betyda positiva grejer!



nu ska jag med fortsätta läsa snabba cash! :D haha

2010-01-17 @ 15:11:34
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: NINNIE

sv; Fin blogg!! Klart du ska titta! :) Man får vara lite trött när sånt här ligger på schemat! :)

2010-01-17 @ 18:24:27
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0