Watch the cravings!

Igår gick jag in på Ur & Penn och köpte mig min andra klocka, Regal, för 100 kronor (jättenedsatt på rean!). Den är väldigt simpel och snygg, tänk er: ett litet, smäckert klockur i silver med diamanter vid varje "kvart", fäst i ett tunt, tunt delat, mjukt läderarmband i lila. Har kollat runt lite på nätet efter en bild men har inte hittat någon. Har heller inte kameran med mig så en bild får bli först till antingen torsdag eller efter det att vi flyttat in här i Linköping.

Jag har nu alltså två klockor i min ägo. En av dem fick jag i studentpresent av bröder m. sambos, av märket Accent. Såg igår vad den kostade och fasen, att de hade råd! Helt klart en väldigt, väldigt fin studentpresent.

När jag börjat tjäna lite feta cash senare skall jag köpa en klocka ur Jet Set Addiction collection. Har ännu inte bestämt vilken färg klockan skall ha, antingen svart, röd eller grön tror jag. Vet heller inte om det skall vara en modell med eller utan strass?

Hjälp?

Kommentarer
Postat av: emma

är också helt såld på dessa klockor. vill nog ha en lila utan strass!!! men alla är ju assnygga.

2010-01-12 @ 22:13:50
URL: http://ekl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0