Visste ni...

att jag vill - börja plugga upp mina misshandlade betyg på deltid.

att jag har - världens skönaste och snyggaste säng.

att min senaste kyss - tog rum för bara någon timme sedan.

att jag lyssnar mycket på
- mig själv och hur jag mår.

att jag funderar på - hur det vore att lyfta med en rymdfärja.

att jag pratar – väldigt mycket eller inte alls beroende på sällskapet jag befinner mig i. en rätt töntig men omedveten grej.

att jag inte gillar – att folk lägger all sin tid och kärlek på att göra människan lycklig, hel, återställd. djur och natur då? är det ingen som orkar bry sig om det? till slut måste vi fejsa sanningen och inse att djur & natur är en lika stor (om inte större) byggsten än mänskligheten.

att min första riktiga kyss – var med någon jag inte alls minns. men självklart känns varje kyss med henrik som den första. mysigt, varmt och gottigt!

att jag avskyr när folk snackar - om hur smart kissie är. den tjejen är inte smart någonstans, för ert vetande.

att kärlek är – den lyckligaste, jobbigaste, varmaste och mest härliga känsla som finns.

att jag gillar – prylar. allt mellan himmel och jord; hörlurar till kapsylöppnare. alla prylar är underbara!

att jag alltid kommer att – vara pojkflicka.

att jag är förälskad i – henrik

att sist jag grät var – vid ett tillfälle jag inte vill prata om.

att min mobiltelefon är – en jäkligt viktig grej inom mitt jobb.

att när jag vaknar på morgonen – vill jag gärna öppna ögonen samtidigt som henrik och bara mysprata/skratta åt någonting helt obefintligt i en timme eller två. det är det absolut bästa som finns.

att idag har jag – funderat en hel del på livet.

att jag just nu tänker på - vad jag skall göra härnäst. 

att i kväll ska jag – njuta av att bara vara jag i vår lägenhet.

att i morgon kommer jag –
slita och kolla upp studiealternativ.

att jag hoppas – på att all denna ständigt fallande snö skall sluta falla. är så trött på skiten nu att jag egentligen inte ens vill lämna lägenheten.

att jag verkligen vill - utbilda mig till bartender/reseledare/journalist/författare. jag har för mycket drömmar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0