Världens bästa låtar enligt mig

Har man tråkigt så har man, jag har under kvällen suttit och gjort en egen spellista på Spotify vid namn "Världens bästa låtar". Simple; jag har helt enkelt samlat de låtar som jag tycker är bäst i världen. Nåväl, åtminstone några av dem. Som känt så finns ju inte alla artister/band i Spotifys system, t.ex. inte John Lennon - Imagine, jävligt dåligt med The Beatles också.

Jag fick i alla fall ihop 60 tracks, sammanlagt 4.3h speltid. Är du nyfiken på min saliga blandning av musiksmak länkar jag listan här:

Världens bästa låtar http://open.spotify.com/user/kulturtrash/playlist/4YzphwVtckweFPyF2bhx54

Om inte länken fungerar, säg gärna till så skall jag försöka fixa problemet, den fungerar för mig i alla fall. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0