Trött och absolut helt jävla slut!

Aaah jesus! Snacka om att jag är helt slut! Sedan skakar jag som ett asplöv av kylan i lägenheten. Sedan kan detta även bero på att jag sitter vid ett baotafönster som inte är tillräckligt tätt isolerat; kylan bara strömmar in som om den vore från en fläkt. Burr burr! Alldeles för lat för att flytta datorn också, så det går icke för sig!

Orkar typ inte röra mig en milimeter. Det är jobbigt liksom. All ork i kroppen är som bortblåst och jag skulle nog behöva sova några timmar egentligen. Lägger mig nog ned i sängen och myser med min bok och lite kanelthé innan det är dags för middag.

Förresten: jag och Henrik är ensamma i lägenheten, luuuuugnt och skönt! Passar mig fint just nu i och med min trötthet.

See ya laters! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0