Tre skräckisar vi sett ikväll

The hills run red. Betyg: 2½ av 5. En helt okej film om man sitter hemma en kväll och har tråkigt. Lite splatter, lite hunting, lite lögner och en liten gnutta kärlek. Den är rätt förutsägbar, fast vilken skräckis är inte det egentligen? Som sagt, en helt ok film för dig som bara vill se en film en tråkig kväll.



The Children - Betyg: 2 av 5. Också en film du kan se om du sitter hemma en kväll och har tråkigt. Otroooooligt förutsägbar och inte alls speciellt välfilmad. Stör mig mycket på filmningen faktiskt, den känns lite "hipp som happ", typ. Sedan gillar jag inte när barn mördar, så jäkla b! Två eller tre bra skådisar med dock.



The Messengers - Betyg: 4 av 5. Detta var faktiskt en film som föll mig i smaken. Mycket bra skådespelare, ett helt okej innehåll, en jättesöt liten pojke som gjorde halva filmen värd att se. Jag älskar Kristen Stewart i denna roll, hon är helt underbar som vanligt. Vilken talang! Ja, hon fick filmen att lysa lite extra. Zandrah tyckte att denna film var förutsägbar, men jag fattade inte upplösningen förrän den kom, haha. Det är lite ovanligt, jag brukar alltid vara den som listar ut the point of no return innan alla andra. Bra film enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0