Syrran covrar som ett rtard

Syrran sjunger Are you gonna go my way med Lenny Kravitz (klicka här), och ser lite ut som ett retard ibland p.g.a. nervösspasmer eller något (förlåt syrran, hoppas du inte läser min blogg längre, höhö). Kan fan inte låta bli att tycka mig se likheter mellan henne och Tove Östman Styrke ibland. Varför? Jag tror det är någonting med kroppsspråket. Det har jag i och för sig tyckt ända sedan dess att jag såg Tove totaläga scenen i Idol. Eller så är det p.g.a. att de båda är så pass unga.

Nu blir jag arg igen. Varför kunde inte Tove stå i final med Calle?!

Och för övrigt: Calle gör Are you gonna go my way helt cruelbra! Me love big time!

Men syrran, även om du ser ut som ett rtard ibland så är du faktiskt väldigt skön att lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0