Sur på allt och alla

Klockan är 21.30. Jag har fortfarande inte käkat något idag. Jonas som skulle stå för "middagen" idag började nyss tina köttfärs i micron. Kan tänka mig att det är färdigt omkring 22.30 sådär, och då skall man gå och lägga sig endast några timmar efter det. I don't like it a bit! Man skulle kunna säga att jag bantar omedvetet här i lägenheten.

Är så jäkla trött och grinig just nu att jag snart går i taket, ingenting gör mig glad just nu. Eller jo, typ 10 miljoner på lotto kanske. Det hade ju inte suttit helt fel. Då kanske jag hade kunnat gå till McDonalds istället för att vänta på käk i en timme till. Det hade varit nice just nu.

Nej, nu tänker jag deppa någon annanstans. Är så jävla ointressant, sur och nedåt just nu att nog ingen egentligen vill ha med mig att göra. Skriver senare när jag blivit lite gladare, kanske.


Kommentarer
Postat av: Andreas.

Tack för att du verkar klok. Jag gillar dig.

2010-01-27 @ 23:41:43
URL: http://http:/www.iamcurtis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0