Skullcandy presents Paul Frank

Igår sprang jag och morsan in på Telias butik i Ikanohuset för att köpa en mobilladdare (jag trodde att min var borta, hittade den sedan i en av alla flyttkartonger) och fick då syn på mina absoluta drömhörlurar; Skullcandy i samarbete med Paul Frank. Där kostade de 599 kronor, på Cyberphoto kostar de 495 kronor. Då tillkommer i och för sig frakt- och postförskottsavgift, men jag tänkte kanske kombinera det med ett minneskort till kameran (som för övrigt är svinigt mycket billigare på internet), på så sätt tjänar jag ändå på frakten. Kanske kan hitta någon att dela frakt med också. Allt är möjligt! Det enda jag vet just nu är att dessa lurar är ett MÅSTE till min "samling".

 

Dessa är bara SÅ jag! Måste ha, måste ha, måste ha! Henrik säger alltid till mig, så fort jag får syn på någonting jag vill ha: "du är en sådan jävla prylbög Frida!" Japp, jag är en bestämd prylbög även fast "bög" är rätt ologiskt.

Vad säger ni? Är dessa hörlurar från Skullcandy hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Calle

Fet hiss, lite tjejiga, så jag skulle aldrig ha dom själv, men dig skulle dom passa!

2010-01-17 @ 20:04:48
Postat av: tea

dom var ju asballa!



sv: vad kul att höra! hoppas att du kommer gilla det i fortsättningen med :)



haha det händer verkligen ALLTID mig. hade varit kul att få se det med egna ögon och skratta hysteriskt åt nån annan för omväxlingens skull haha :)



åh men 3 killar lät inte heller fel haha. jag har läst lite mer än hälften av boken. snabba cash var liksom myyycket mer intressant än att plugga till tentan.. hehe.

2010-01-17 @ 21:12:31
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Calle: Ja, jag tror också att de kommer passa mig! Skall klicka hem dem så fort jag kan. :)

2010-01-17 @ 21:53:39
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0