Skallebank & Mando Diao

Åh, idag är jag verkligen helt sjukt jävla trött. Inte det minsta glad när klockan ringde vid 10.00. Snarare arg med världens mest virriga skallebank. Kort och gott hade jag hellre legat kvar i sängen och zzznarkat idag än gå utanför dörren till lägenheten.

Hade hellre legat hemma och lyssnat på Mando Diao - Gloria hela dagen. Den är så jävla nice! Take a look yourself. För örvigt; alla säger att detta är en cover på en annan låt, men jag kan faktiskt inte hitta denna låt med NÅGON annan artist. Så snälla, säg vilken låt det är en cover på och med vilken artist, för jag hittar fanimig ingenting!



Off to work!

Edit: Okej, nu har jag fått klart för mig att detta faktiskt inte är någon cover. Det är helt omöjligt! Söker man på lyrics, låtens namn, allt, på google kommer endast Mando Diao upp som träffar. Det spelar ingen roll hur många sidor man bläddrar förbi, eller om man söker på "Mando Diao Gloria cover". Det KAN INTE vara en cover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0