Seann och Tad - hemliga bröder?

När jag första gången såg Tag Hilgenbrink spela Seann William Scotts (Stiflers) lillbrorsa i American Pie var jag heeeeelt säker på att de två även var bröder utanför film. De är ju hur jävla lika som helst! Ikväll tog jag tag i det hela och kollade upp om de är bröder: NEJ! De är inte bröder! Inte så vitt någon känner till i alla fall. Men vad fan, hur kan två skådisar i en och samma film vara så förbannat toklika utan att vara IRL-bröder? Helt ofattbart! Både jag och Zandrah var stensäkra på att de var biologiska bröder. Helchockad fick jag sedan reda på svaret. Skumt. Skumt som fan! Nåväl, snygga är de båda två, och bra skådisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0