Please come back, Cullen!

Jag har en fråga till er hormonssprudlande tonårstjejer som skrek i biosalongen under premiärvisningen av New Moon (medan jag tänkte på ljussättningen); är ni fortfarande lika kära i Rob Pattinson? Grejen är att jag tror aldrig att någon har varit speciellt kär i Rob Pattinson. Hur vore det ens möjligt liksom? Nej, jag tror att alla ni som skrek den där sena kvällen var slash är kära i Edward Cullen. Och DÄR kan jag faktiskt förstå er, för fyfan vad han är dregelhet i Twilight, men när jag ser dessa bilder blir jag mindre tänd.

Vem bilderna föreställer? Jo, det är R'P, ni trodde det var en femtio år gammal gubbe va? Fasen vad det måste kittla i era muskler nu va! Gud vad ni vill ha ROB PATTINSON! Jag själv, ja, jag vill ha tillbaks hederliga, blodsugande, heta och charmige Cullen.

Please come back, I can be your Bella! Kanske inte. I och för sig, det är väl skönt att RP vågar köra sitt eget race? Jag tycker det är rätt coolt, fastän det ser riktigt pundaraktigt ut. Euh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0