Peter Jihde - Sveriges starkaste tv-personlighet


Nu har jag skapat en grupp på Facebook; "Vi som vill att Peter Jihde skall fortsätta leda Idol". Hittade ingen liknande grupp som direkt tog upp det, så jag och z-mom kom fram till att en grupp måste göras. Tog tag i saken, med andra ord. Nu hoppas jag på att många går med i gruppen, den kanske inte blir jättestor och gör förmodligen ingen skillnad, men man kan ju alltid hoppas. Hoppet får man ju aldrig ge upp, eller hur?

Jag hoppas verkligen att Jihde blir kvar. Han är helt klart den mest proffesionella, genialiske och karismatiske tv-personlighet just nu. Det finns ingen som ens kan jämföras med Jihde, ingen! Försvinner Jihde försvinner en del av juryn, försvinner någon försvinner allt. Så känns det. För oss som gillar Idol och följer det är Jihde tillsammans med juryn minst lika viktiga som idolerna själva. De är halva nöjet helt enkelt.

Så om du också diggar Jihde, gå med i gruppen! Vi kanske, kanske, kanske har en liten, liten, liten chans att faktiskt nå ut! Jag håller åtminstone mina tummar och tår för att Sveriges bästa programledare får/vill fortsätta leda Idol!

Kommentarer
Postat av: z-mom

Bra där Ellis! Jag har gått med nu. =)

2010-01-02 @ 13:38:40
URL: http://macozaza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0