Ny design. Nya killar. Snygga killar.

Vad tycker ni om min nya outlook på bloggen? Ledsnade lite på headern, förställandes mig själv och några barnsligt ihopsatta foton tagna av mig. Det kändes så jäkla... töntigt? Den här headern passar mig tusen gånger bättre. Texten, killarna, det är kärlek det. Kärlek, kärlek, kärlek. Och för första gången är jag faktiskt nöjd, åtminstone med headern. Skall förhoppningsvis införa en litet snyggare bakgrund så småningom, senare ikväll kanske. Behöver bara gnugga kreativitetsknölarna lite först.

Någon som har ett tips på en snygg bakgrund? Färg? Mönster? Text? Kom gärna med något typ av tips.

För övrigt: grattis kent till priset "Årets grupp" i P3 Guld.



Kommentarer
Postat av: MammaMu

Svart skulle va snyggt. Haha

2010-01-23 @ 13:26:53
Postat av: Elfrida

Haha, men mami, det är ju svart! ;)

2010-01-23 @ 13:31:14
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0