Någonstans i flytten kom min vanliga tur

Då börjar jag jobba om cirka en timme och trettio minuter. Det känns ju lite sådär, måste jag medge. Någonstans under flytten, i helgen, någon gång, lyckades jag göra illa vänster ben. Haltade kring i snön i morse och ville helst av allt bara böla av smärta. Vad jag har gjort? Jag har faktiskt inte en jävla aning! Besöka läkare? Nej tack, där dissar de knäskador om skadan inte har varit ilsken i minst typ en månad. Jag vet, för jag har själv varit där med en fot (som förmodligen är trasig i hålfoten).

Det irriterar mig att sjukvården i Sverige inte tar benskador seriöst, de vill helst få allt sådant att framstå som ren inbillning. Helt sjukt.

Nåväl, vi får hoppas att mitt ben håller denna vecka inom jobbet. Som ni kanske redan vet så går jag ungefär sex timmar under en arbetsdag. Springer i trappor och mellan hus, vilket faktiskt kan vara rätt påfrestande ibland (läs: när man är invalid). Önska mig lycka till!

Laters! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0