My cup of tea

Egentligen är jag uppe alldeles för sent inatt. I morgon går jag in i jobbvecka nummer ett år 2010. Det känns spännande må ni tro... kanske inte. Jag har blivit lat och frodig under vårt "vinterlov" och finner egentligen ingen som helst motivation i någonting just nu. Förutom att ligga hemma i sängen, alternativt framför TV:n.

Nu fick jag dock veta av min arbetskamrat Andreas att vi skall beta av lägenhetsområdena i Ryd i morgon. Detta betyder att jag inte behöver röra mig utanför Ryds gränser i morgon (det är alltså i Ryd som vi numera kommer bo, en liten bit utanför Linköping). Ingen jobbig, stressig, fullmatad buss. ÄR LIKA MED JÄVLIGT SKÖNT! Det gjorde mig riktigt lycklig i själen.

För övrigt ser jag verkligen fram emot flytten som sker på lördag, samtidigt som jag faktiskt börjar bli lite nojig. Hade aldrig kunnat tro att jag faktiskt skulle få möjligheten att flytta hemifrån innan 20. Och aldrig, aldrig i min vildaste fantasi hade jag kunnat tro att jag faktiskt skulle ha ett jobb!

Life tastes good right now. Längtar så, så, så mycket! Speciellt nu när allt med inredning och nödvändiga saker till vårt rum i lägenheten har ordnat upp sig.

Ren och skär lycka! Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0