Mutemath - Spotlight

När jag såg Twilight blev jag absolut nedkärad i denna låt men glömde snabbt att kolla upp den (ni vet scenen där de går till Edwards bil). Nu har jag i alla fall hittat den på Spotify och lagt till den bland "världens bästa låtar" - för den är verkligen helgrym. De verkar även vara ett helt sjukt coolt band, vill gärna höra mer med dem för de har verkligen potential att bli ett av mina favoritband.

 

Det finns en hel del med Mutemath på Spotify, så om denna låt faller dig i smaken borde ni söka på dem även där. Där finns även en grym remix på Spotlight. Värt!

 

De verkar vara ett riktigt "soundtrackband", för de har även gjort låtar till filmer som Transformers och The Sisterhood of The Traveling Pants.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0