Mina tre bästa år idag

Idag firar jag och Henrik tre år som par, för tre år sedan idag blev vi officiellt tillsammans. Himla mysigt att tänka tillbaka på det. Vi låg uppe på mitt rum, på mina madrasser som då var placerade direkt på golvet, och såg en film. Eller ja, vi såg nog egentligen mest på varandra mitt upp i all ny kärlek. Sedan frågade någon av oss (minnet sviker mig lite just där) om vi var tillsammans eller inte, och då bestämde vi oss för att vi var det. *haha* Egentligen känns det helskumt att tänka tillbaka på det, hur blyga och försiktiga vi var, när man ser på oss idag ser man ingenting av detta. Blyghet ligger liksom beyond eternity i vårt förhållande, om man säger så.

 

Idag kanske jag kan gå och jobba med ett leende på läpparna. Grattis på 3-årsdagen, älskling!


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Grattis till 3 år! :D

2010-01-18 @ 11:36:36
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0