Lite shopping en lördag.

Förut idag kom jag och tänka på att i princip alla mina jeans är antingen för små eller trasiga i grenen. Då kom mamma och pappa med förslaget att köpa nya jeans till mig. Haha, det är bara en av alla fördelar att vara hemma. Bör tilläggas att jag inte bad om ett par nya jeans utan mer påpekade att alla mina är trasiga.

Så nu har jag i alla fall ett par nya jeans! De är hur coola som helst, enligt mig. De är pösiga nedtill liksom, med mudd. Och för första gången sedan jag var kanske... 12? så köpte jag mig ett par ljusa jeans! Man ser typ tio gånger större ut men jag orkar fan inte bry mig längre. Dessa jeans var av en sådan läcker modell att jag helt enkelt inte orkade tänka tanken på ett annat par jeans. Jag hittade ett par som var riktigt, riktigt läckra men de fanns tyvärr inte i min storlek. Så typiskt! Utgången blev ju hur som helst lyckad.

Jeansen kostade 399 kronor på Kapp Ahl. Har tyvärr inte kameran med mig men lovar att ta en bild när jag är tillbaka i lägenheten i Linköping.

Sedan sprang jag in på Lindex och köpte en långärmad tröja, i en litet tjockare modell, med "axelvaddar" prydda med nitar, 199 kronor. Riktigt schysta inköp enligt mig. Är hur nöjd som helst!

Kvar att köpa: de otroooooligt läckra mörkblålila skorna från H&M. Har samma modell i svart men de blå är fan tusen gånger så snygga, dessutom jag!

Läckra, erkänn? Mmmums! Känner hur skocravingsen växer sig allt större inom mig. 199 kronor på H&M, nästa inköp alltså!




Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt snygg färg på :D

2010-01-30 @ 19:06:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0