Legendary

Jag vet inte om jag skulle gå iklädd en huvudbonad som denna på stan, men faa-aan vad varm och go den är! Hittade denna i mammas lilla fina mösslåda idag och fan vad jag gick loose som världens joker förut. Jag tog på mig den och sa till de andra: "Vem ser jag ut som nu?" Syrran svarade någonting om någon jävla bloggerska, tror jag. Men det var ju inte rätt svar! Då fick jag trycka ur mig det: "NEJ, mamma med sitt hår!"

 

Jag började förstås asgarva åt mitt egna, trötta skämt. Det hela slutade med att mamma skrev till mig på MSN: "fock yo".

 

Så värt!


För övrigt: jag bojkottar pälsmössan för sitt utseende, men den är jäkligt varm och praktisk. Varför är allt varmt så jäkla fult? Fail.

GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0