Klocksamlare. Kanske. Varför inte?

Zandrah sitter och spammar Traderalänkar till mig. Bland annat dessa armbandsur. Huuur läckra som helst! Jag skulle gärna fingra på den gula modellen. Så simpel men ändå så snygg. Det krävs inte mycket för att få mig på fall, verkar det som. Denna modell heter hur som haver Fashion Jelly Spin och är av märket ODM (om jag inte fattat saken fel). De finns på Tradera och nästnintill ingen har budat på dem. Om jag hade haft råd att lägga ett bud eller fler, då hade jag gjort det.

 

Men det blir svårt utan cashisch! Jag vill att den gula blir min! Vad är detta, en plötslig klockfetish? Kände plöstligt ett sjukt behov att börja samla på klockor. Why not liksom? Det är alltid kul att samla på någonting. En liten idé bara! En klocka är trots allt en väldigt snygg och enkel accessoar.

 

Vad tycker ni om denna modell? Hiss eller diss? You're better say hiss or I will diss you!

 


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hej vännen! tack så mycket, var något irriterad då.. människan kan inte ha det lätt i alla lägen (Isabella) utåt sett i bloggen ser allt så mycket enklare ut än vad det faktiskt är :/



Hoppas du haft en fin kväll! :)

2010-01-29 @ 02:01:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0