Hello there, the angel from my nightmare


Ååh, i morgon får jag träffa min älskling igen. Det var länge sedan jag var hemifrån och saknade honom så här mycket! Han är så gullig mot mig i telefon att jag nästan smälter, han är så söt och uttrycker hur mycket han saknar mig. Det får mig givetvis att sakna honom ännu mer. Så mycket ännu mer att det nästan gör ont i mig av kärlek!

Har precis klivit upp ur sängen här i Tingstäde. Ser ut genom fönstret och det ser inte kul ut alls. Snön faller som ösregn och det är vitt precis överallt. Visst är det kul med en vit vinter, för en gångs skull, men på måndag börjar jag jobba igen och då är det mindre kul med snö upp till vaderna och -21 grader i luften. Jag som inte ens äger en vinterjacka eller en duglig halsduk. Mössor har jag så det räcker och blir över, där blir det istället jobbigt att välja vilken som är mest varm. Sedan börjar ju jag och Henrik dessutom dra vårt flyttlass till Linköping nästa helg = inget kul med snö alls!

För övrigt har jag en liten fundering:
Mamma förde över pengar till mig igår, hon har Handelsbanken och jag Swedbank. Idag är det trettondag jul, alltså röd dag. Min lilla fundering är alltså om pengarna kommer in på mitt konto idag även fast det är röd dag? Jag måste veta! Måste köpa mackor att ha till frukost på båten i morgon och mååååååste få veta idag hur det står till egentligen?!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0