Härliga tider!

Borde ha sovit för länge, länge sedan. Här kommer "dagens last update" och jag hoppas i bingen med En hjärtformad ask. Min lover för tillfället. Det är så härligt att jag verkligen kommit in i en läsarperiod. Har under en väldigt lång tid innan detta haft väldigt svårt att ta mig tid till läsandet. Det berodde mycket på grund av all stress och hets inombords som då rådde över mig och jag stod totalt maktlös.

Nu har jag återfunnit makten över mig själv, blivit tryggare och mer avslappnad. Härligt! Nu ser vi fram mot morgondagen och vidareutbildning samt nyskrivet anställningskontrakt.

Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Åh, jag älskar den boken. Och hans novellsamling.

2010-01-13 @ 19:49:04
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Jag diggar också boken, åtminstone såhär långt. Har i och för sig inte läst mer än ca. 100 sidor, men den är bra! Har faktiskt inte hört talas om bokens författare innan men har en känsla av att jag kommer läsa mer av honom inom sin tid. :) Kul att du också gillar boken!

2010-01-13 @ 19:51:48
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0