En skön kille, helt enkelt.

Tack, jag gillar dig med. EN jäkligt cool blogg har han också, killen kan uttrycka sig. Kommentarer som dessa gör det värt att fortsätta blogga. Jag vet inte hur många gånger jag har funderat på att lägga ned hela spektaklet, men har aldrig riktigt vågat eller egentligen velat ta det steget. Jag kanske inte har så många läsare, men de jag har är trogna och det är viktigast för mig. Hur kul kan det vara för Kissie om några år, när hon förhoppningsvis har växt till sig rent psykiskt, att ha haft över 100.000 läsare men betett sig som en riktig ärkeskit?

 

Nej, I like my bloggin'! Aldrig att jag skulle ta till några fula påståenden eller personliga påhopp för att få läsare. That's not my cup of tea!

 

På tal om tea, nu skall jag dricka kaneltea. Gott och nyttigare än coca-cola (men okejdå, inte godare)! Laters lovers! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0