Personlig lista hittad hos Blondinbella


Namn: Elfrida Maria Östlund.

 

Kallas för: Frida, Affe, Ellis, Elvis (gillar Frida bäst, bara för att det är Henrik som gett mig det namnet, han säger bara Frida. Sötaste, sötaste, sötaste, det är vårt lilla nickname för mig ♥).

 

Stjärntecken: Fiskarna.

 

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

 

Piercingar: Hål i öronen, även i läppen men den piercingen är urtagen sedan någon månad tillbaks.

 

Tatueringar: "Håll ditt huvud högt" på höger handled. Planerar "Romeo återvänder ensam" på vänster handled.

 

Längd: 1.66.

 

Skostorlek: 39.

 

Hårfärg: Mörk (men varierar ju som känt).

 

Fräknar: Nej, och det är jag glad för, skulle inte passa med fräknar. Skulle se ut ännu mer som ett litet troll, haha.

 

Motto: Du får vad du ger.

 

Kär? Ja, har ett underbart förhållande sedan tre år tillbaks med världens bästa pojkvän.

 

Önskar du att du bodde någon annanstans? Skulle vilja ha ett sommarhus på Gotland eller i Thailand. Men flyttar ju nu i januari, så det är väl vad jag önskar just nu.

 

Tycker du att du är attraktiv? Vad fan svarar man på det? Jag vet att Henrik anser mig attraktiv, så det får väl bli ett ja, det räcker ju gott och väl för mig.

 

Dricker du? Ett (eller fler, haha) glas rött, öl, grogg och shots.

 

Röker du? Jo, försöker sluta... Nyårslöfte 2010, sluta röka. Working on it!

 

Vilket schampo använder du? TRESemme

 

Vilken parfym använder du? Rätt fattigt på det området, men jag gillar de flesta av Paris Hilton och Britney Spears.

 

Vad är du rädd för? Att någon i min närhet skall försvinna.

 

Gillar du att tvätta? Inte ett big fan av tvättning, no no!

 

Gillar du berg- och dalbanor? Ohja, det är så jäkla pirrigt och skönt! Roligast med Zandrah, helt klart!

 

Senaste…


Filmen du hyrde? Slumdog millionaire med Andreas.

 

Filmen du köpte? Minns faktiskt inte.

 

Låten du hörde: Kent - Hjärta

 

Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik, har heller inte råd att köpa musik från internet, så ingen.

 

Personen du ringde? Henrik.

 

Personen som ringde dig? Henrik.

 

TV-program du såg? How I met your mother

 

Person du tänkte på? Henrik, som jag saknar honom!

 

Favorit…


Låt: Romeo återvänder ensam.

 

Sak att göra: Umgås med folk, chilla med Henrik.

 

Sport: Längdskidor.

 

Dryck: Pepsi, åååh, älskade pepsi!

 

Kläder: Paljettleggins med någon snygg topp och mina schysta, svarta skinnstövlar!

 

Film: Forrest Gump

 

Bil: Ford Cougar (älska!)

 

Serie: True Blood

 

Har du någonsin…


Gråtit över en pojke? Ohja, det har jag allt!

 

Gråtit över en flicka? Det skulle i så fall vara när min kusindotter Moa dog i cancer endast fyra år gammal, eller när jag fick veta att min underbara brorsdotter Ebba kommit till världen. Kontrast. ♥


Ljugit för någon? Alla har ljugit någon gång, den som säger annat ljuger.

 

Varit i slagsmål? Nepp, I'm such a good girl!

 

Blivit arresterad? Nej, däremot fick jag och Zandrah skäll en gång när vi "förde oväsen" i ett lägenhetsområde en bit ifrån där hon då bodde i Katrineholm. Polisen kom och vi bara garvade, haha.

 

Träffat någon från internet IRL? Ja, det har jag.

 

Antal…


Gånger du varit kär? Kär på riktigt har jag varit endast en gång, och det är nu.

 

Gånger ditt hjärta brustit? Flera gånger av olika anledningar.


Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet faktiskt inte, kanske.

 

Tjejer du kysst? Oh my god, jag har kysst två tjejer, aspackad båda gångerna, svarta luckor. Blivit informerad dagen efter.

 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En, Zandrah. Sedan småsnackar man ju med några andra också, men vi har fortfarande samma band och ses o.s.v.

 

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, rätt många gånger i samband med mina sportår och föreningen Omformare.

 

Senaste…


Boken du läste? Magdalena Graaf - Det skall bli ett sant nöje att döda dig. Håller just nu på att läsa en heeeelt underbar bok, Boktjyven, LÄS DEN!

 

Personen du fick e-mail av? Facebook, förmodligen... sucks! Någon som vet hur man stänger av den funktionen?

 

Personen du fick brev av? Tre kanske?

 

Personen du fick sms av? Min chef Peter.

 

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.

 

Saken du köpte? En mössa (alla dessa förbannade mössor! :p)

 

Vad har du gjort idag? Sett Meet Joe Black, legat i sängen och typ grinat/halvsovit på grund av tandvärk.

 

Brukar du svära mycket? Jag svärt mest hela tiden, vilket inte är speciellt omtyckt vissa gånger. Bryr mig inte, tänker inte förändra mig för någon annans skull.

 

När stiger du upp på morgonen? Måste jag svara? Rätt sent...

 

Vad har du på dig? Leggins, oversizetröja från Gina, tjock kofta från Åhléns och sjal från H&M.

 

Vad ska du göra ikväll? Spela WOW, kanske se anime med Zandrah, snacka i telefon med älsklingen.

 

Vad är du allergisk mot? Det skulle väl vara folk som vill lägga sig i all the time!

 

Var har du ont? Käken!

 

Använder du hårspray? Det händer.

 

Kan du stå på händer? Nej, och jag tänker inte heller försöka. Resulterar förmodligen i bruten nacke alternativt mindre tillfredsställda handleder.

 

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström.

 

Salt eller socker? Salt.

 

Gillar du ketchup? Ohja, det gör jag!

 

Är du glad nu? Jo, det är jag väl. Rätt sliten dock.

 

Var du glad igår? NAJ! Jag var inte glad igår, mådde asdåligt p.g.a. tandjäveln!

 

Vad dansar du till? Allt med släng och fläng!

 

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad.

 

Göteborg är… ? En vacker stad.

 

Kan du sjunga? Alla kan sjunga, inte sant? Sedan är det ju själva soundet som är skillnaden.

 

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!


Land du vill besöka? Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0