Skapa din egen fotobok!

Igår hittade jag en rolig länk på Zarahs blogg, nämligen ett erbjudande att få göra en egen fotobok, alldeles gratis! Detta gjorde jag givetvis, på en halvtimme sådär. Jag önskar man kunde göra fler, har ju sååå mycket bilder! Men jag gjorde i alla fall en väldigt personlig fotobok med nära och kära. Ebba och min gymnasieklass tog störst plats. Jag tror det kommer bli en jättefin fotobok faktiskt.

 

Nästa gång jag skall beställa en fotobok skall jag endast använda bilder som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Typ "mina bästa bilder" eller liknande. Lame titel kanske, men ni fattar grejen.

 

Har du också foton som du vill föreviga? Klicka dig då in HÄR och gör som jag, skapa och beställ din alldeles egna fotobok gratis!

 

Nu ser jag verkligen fram emot resultatet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0