GodEl och städning och chipspåse

Ja, då har man tillbringat ännu en dag tillsammans med världens härligaste säljarteam. Chefen hade utbildning med oss idag, himla kul faktiskt! Kanske det beror på att jag gick upp i morse direkt när klockan ringde och tog bussen till jobbet med inställningen "det här kommer bli en kul dag". Inom säljaryrket är det verkligen viktigt att ha en positiv uppsyn och inställning. Det går inte att sura och fräsa om allt, då drar man ner hela teamet i jordgropen och det är inte alls bra. Inte schyst heller för den delen!

Så idag kände jag mig faktiskt riktigt glad när jag gick på bussen som skulle ta mig in till Linköpings centrum. Härligt!

Efter att sedan ha tagit bussen hem till Ryd och klivit in genom dörren, då rann all min glädje av mig som om jag vore insmord i olja och överöst med vatten. Tror ni att det var någonting gjort i lägenheten eller? Inte en enda liten kvadratmeter var städad!

Det slutade med att jag drämde min GodEl-pärm i golvet och stängde in mig på rummet. Fan vad killar snackar alltså! Nu är de i alla fall igång lite smått där ute i köket med städning och matlagling (efter viss tilltryckning, bör tilläggas). Jonas däremot drog iväg på film- och pizzakväll. Själv är jag så jäkla sur och har jobbat hela dagen, tänker fan inte röra ett finger. Förutom de fingrar som trevar i min chipspåse resten av kvällen.

För övrigt skall vi förmodligen byta till GodEl. Najsprajs! Just nu har vi typ VÄRLDENS SVINIGASTE DYRASTE AVTAL. Jag säger bara en sak: akta er för tillsvidare, det är den dyraste skit ni kan ha!

Ett litet tips från coachen.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Kanske därför de heter "tillsvidare" ? :P

2010-01-14 @ 00:12:07
Postat av: Elfrida

Haha, jo, fast egentligen är det ju ingenting som säger att det måste vara dyrare BARA för att det heter "tillsvidare". ;) Men det är det! Jag vet inte hur många procent dyrare det är! Helt sjukt.

2010-01-14 @ 00:54:21
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0