Död åt snö. Jag simmar hellre.

Snön ligger fortfarande helt sjukt tjock och vit här utanför. Det är väl okej. Någonting som är mindre okej är att det fortfarande snöar! Det snöade hela dagen igår och det verkar som om det skall fortsätta snöa hela dagen idag med. Det är helt sjukt tråkigt. Ibland (läs: just nu) önskar jag att jag var typ Poseidon eller någon annan supergod. Då skulle jag kunna vattensänka typ hela snöiga Sverige med mina superkrafter! För är det inte mycket roligare att simma än att pulsa fram i lössnön? Eller som jag brukar göra; ramla på någon liten milimeter halkig isfläck.

Död åt snö!


Kommentarer
Postat av: Raz

Om du skriver något mer dåligt om snö slutar jag läsa din blogg!

2010-01-20 @ 15:25:20
Postat av: Raz

Haha xD

2010-01-20 @ 15:25:49
Postat av: Elfrida

Jag gillar snö, men inte just nu. Fatta vad jobbigt det är med all denna snö när jag skall jobba.



JAG HATAR SNÖ JUST NU! BLÄÄÄÄÄÄÄ!

2010-01-20 @ 15:58:06
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0