"Det ekar i mitt headset"

Jag håller på och bli helt dum i huvudet här i lägenheten. Helt jävla urblåst, dum, i, huvudet. Tror ni jag snackar något eller? Nej, jag är mest tyst hela dagarna, för såhär låter det dag ut och dag in (inget skämt alltså):

Samtalsämne vid datorn:
Heroes of Newerth
Samtalsämne vid TV:n: Heroes of Newerth
Samtalsämne vid matbordet: Heroes of Newerth
Samtalsämne innan alla säger godnatt: Heroes of Newerth
Samtalsämne innan någon skall gå på toaletten: Heroes of Newerth
Samtalsämne när vi går till affären: Heroes of Newerth
Samtalsämne när vi väl är i affären: Heroes of Newerth

Jag har ingenting att säga, jag är inte det minsta jävla intresserad! Heroes of Newerth är för övrigt en remake på WC3, alltså ett ointressant datorspel.

Är det konstigt att jag känner mig frestad att hoppa från vår balkong? Sedan går det absolut inte att se på TV här, för vet ni vad som händer då? Jo: "alltså kan du sänka TV:n eller, det ekar i mitt headset!". Kan knappast gå under bordet med att jag blir f-ö-r-b-a-n-n-a-d. Då finns det ju två alternativ; jag kan sänka TV-ljudet och de slipper sitt jävla eko i sina headset och jag hör absolut ingenting eftersom de snackar (med varandra bör tilläggas, de sitter i samma rum) i Skype, eller så skiter jag i att stänga av och de får stå ut med sitt jävla eko.

Jag brukar bli sur och gå från vardagsrummet. Investering: TV och skrivbord till vårt rum. Det här gör mig galen!


Kommentarer
Postat av: marre

HAHAHAHA! förlåt att jag tycker det är kul, det låter förjävligt.. men kul!

2010-01-20 @ 17:41:14
Postat av: ee

galet fin blogg !

allt bra?

2010-01-20 @ 18:21:23
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: Elfrida

ee: allt är bra, och tack! :)



Marre: Haha, Sär du är så söt att du får garva. <3

2010-01-20 @ 19:47:59
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0