Det är dyrt att dricka gott alltså.

I morgon åker jag hem till Katrineholm igen för att träffa familj och vänner. Det skall bli himla kul faktiskt. Och som vanligt när man skall träffa mina vänner vankas det party. Jag brukar alltid dricka fulsprit a.k.a. billig vodka, så just nu känner jag faktiskt för att unna mig någonting som smakar gott. Alltså någonting man dricker inte bara för att bli packad, utan för att faktiskt njuta.

 

Men då slås jag ju genast av hur jävla dyrt det är att dricka gott. Lämnar nog den idén bakom mig. Smirnoff Green Apple är det godaste att grogga på, men 229 spänn för en flaska? Okej. Kanske inte så dyrt för den som har råd, men för den som har dåligt med caschis är det sjukt dyrt.

 

Ibland vill man helt enkelt vara Blondinbella eller Kenza, haha. Men bara för att få dricka gott och inte för att de är så jävla snygga *host*!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar smirnoff, fast mer deras cider du vet som är typ vit eller nåt

2010-01-29 @ 09:59:23
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Nenne

Håller med, den är sensation i munnen! Har du testat Bacardi? Bacardi Melon, Lemon & Razz är underbart goda enligt mig. Speciellt Melon och Razz :D (raspberry)

2010-01-29 @ 12:53:36
URL: http://nennsu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0