Blogg.se och Benny

Igår skulle jag logga in här på Blogg.se, rätt sent in på timmarna, och kunde absolut inte logga in! Allt var bara fel. Anledningen: Blogg.se fixade små onödiga grejer med layout etc. etc. för oss som använder deras bloggfunktion. Själv blev jag paranoid och trodde att just min blogg var hackad. Sedan försökte jag lugna ned mig och insåg att någonting sådant knappast stod på schemat för någon här i vårt falukorvslånga land.

Nu tänker jag ta mig en kopp tea och chilla lite med Henke. Kanske läsa lite Snabba Cash. Jag har fortfarande inte läst ut bokjäveln, den är jäkligt bra men jag har bara haft humör och ro att komma halvvägs. Någon dag. Någon dag skall jag läsa ut den. Någon dag...


Jag tänker chilla lite med Benny idag också. Han är go' han, Hemköp-Benny!

(här skulle det ha varit en signatur, men eftersom blogg.se verkar sämre än någonsin fungerar det inte att lägga upp den. peace out)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0