Biggest Loser - vilken inspirationskälla!

Då sitter man här framför TV:n igen. Utan Skypenördar denna gång, inget ekande i headseten, I rule. Just nu visas Biggest Loser på kanal 5 och jag är verkligen imponerad över hur mycket de faktiskt orkar. Jag har inte följt denna säsong så som jag följt andra, men det är ett ruskigt bra och inspirerande program. Håller med Zarah; de är verkligen ett gäng otroooligt starka individer. Tänk om jag, eller kanske egentligen vem som helst, hade deras jävlar anamma. Nästan så att man blir lite sugen på att söka själv, men jag skulle nog inte komma med för jag är (i alla fall vad jag vet...) inte ens i närheten SÅ STOR som de flesta där är. Hur som helst så ser jag verkligen upp till dessa människor som vågar delta i ett världsprogram och ge andra en spark i baken att våga förändras!

 

Kanske det är dags att börja arbeta på självförtroende och motivation, ta tag i skiten och börja gå ned i vikt. I och för sig vinner jag jävligt mycket motion i och med att jag går i jobbet. Det är en början. En jäkligt nyttig början!

 


Kommentarer
Postat av: me

Fin blogg:)

2010-01-20 @ 20:09:22
URL: http://gudinnansaraswati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0