Arbetsjacka - busskort - motivation

Då är jag redo att dra på mig GodEl-jackan och ta bussen in till stan. Snart. Börjar inte jobba förrän 12.00 och bussen från Linköpings centrum går inte förrän 11.43, typ.

Jag skall inte gå under bordet med att jag är helt sjukt trött idag och egentligen bara skulle vilja ligga hemma, men som jag sa igår så kan man inte stanna hemma från jobbet bara på grund av att man är trött. Tanken är ändock lockande, och tänka, ja det får man.

Zombien som klev upp ur sängen i morse är fortfarande kvar inom mig. Ögonen svider, halsen värker och mina läppar är torra som... ja, som min farsas fötter. Den jämförelsen kanske inte säger er någonting, men ni kanske kan dra slutsatsen att de är väldigt torra eftersom jag drog just den enorma jämförelsen.

För övrigt har jag upptäckt att jag är blond a.k.a. lite råttfärgad i hårbotten. Har färgat håret sedan dess att jag var nio, därför har jag inte direkt lagt märke till vilken min naturliga färg är. Nu växer det och blir frodigt, samtidigt som jag tappar en hel del hår p.g.a. lite andra händelser. Just nu kan jag dra ut hårstrån när jag har duschat, hela jävla badkaret blir hårfyllt när jag duschar. Okej. Kanske inte riktigt, men nästan. Hår är det tammefan överallt skall jag säga er! Och det är inte trevligt på en fläck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0