Är det någon som skämtar med mig eller?

Är det någon jävel som skämtar med mig eller? Blev nyss addad av ett jävla äckel på MSN med en kukbild. Om det är någon av er där ute som skämtar med mig, säg det! Mår fan illa av sådana killar! Och om det inte är någon som skämtar med mig; vem faaaaaan addar en randomtjej och säger att den hittat MSN-adressen på Google? Fan!

Nu måste jag surfa runt som fan för att se om min MSN-adress ligger ute någonstans på nätet där vilken äcklig randomkille som helst kan adda mig. Fan, fan, fan! Helvetes vad illa jag mår av sådana killar. Vem fan använder en jävla kukbild och säger "den e på min"?

Jag är helt säker på att min MSN inte finns någonstans på nätet! Om så är fallet måste det vara någon av mina polare som gett denna äckelkille min adress. Vem fan gör så?

ÄCKELJÄVEL!

Kommentarer
Postat av: petra

fin bogg!

2010-01-05 @ 22:34:34
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Så jävla hemskt att det finns sådana människor. tyvärr så finns det ju sjuka typer som finner nöje i sådana här trakasserier... Usch!!!

2010-01-05 @ 22:42:37
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: ellinore

facebook kan väl alla se din adress?

2010-01-06 @ 14:41:08
Postat av: Elfrida

Jo men jag har kollat där och kan inte hitta min MSN-adress någonstans där! Använder inte ens den mailen till Facebook :/

2010-01-06 @ 18:06:24
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: ellinore

creepy creep :D

2010-01-06 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0