Ang. flytt till Linköping

Ser fram emot den 16 januari då jag och Henrik förhoppningsvis flyttar in i lägenheten i Linköping (vi är inte helt säkra på datumet ännu, men det verkar bli den dagen). Samma dag skall vi åka till IKEA, jag, mamma, pappa och Henrik. Vi skall nämligen köpa en säng, Malm svartbrun. Det är egentligen det enda vi kan köpa nytt till lägenheten, allt annat får bli begagnat och nött. Den stora krisvaran är väl egentligen sängkläder och handdukar. Vi fick lite sådant i julklapp, men mer behövs helt klart! Varför är sådant så förbannat dyrt? Och är det inte dyrt, ja, då är det otroligt jävla fult istället!

Nåväl, om det är någon som får syn på billiga sängkläder någonstans, glöm för fan inte att hojta till! Det är väl sådant min första lön får gå till.

Mamma och pappa är i alla fall jättegulliga som vill hjälpa till att betala sängen. De betalar halva, jag och Henrik halva var eftersom hans föräldrar inte ville/kunde vara med och dela. Men det blir nog superbra!

Jag har tur som har så otroligt gulliga föräldrar som vill ställa upp, tack mami och papi! ♥

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Den sängen ska vi oxå ha en vacker dag. Love it! Och den svartbruna är helt klart snyggast!

Vill även ha "bakdelen" till sängen med sängborden man kan dra ut. Det är drömmen. :)



Och lite roligt, jag satt precis och surfade runt på Ellos och kollade på sängkläder! xD

Tror det är lite av en fetish för mig, har hur mycket som helst, men ÄLSKAR att handla nya!

2010-01-03 @ 23:41:40
URL: http://zarlei.com/
Postat av: sofie

Jag gillar H&M Homes grejer. De har mycket snygga sängkläder och handdukar som inte är särskilt dyra!

2010-01-04 @ 21:49:55
URL: http://petterssonsofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0