Aj, aj, aj!

Känslan jag har i kroppen idag kan knappast vara normal. Jag har, för första gången sedan dess att jag började jobba, dragit på mg världens jävla träningsvärk. Jag tror åtminstone att det är träningsvärk, såvida jag inte håller på och bli förkyld eller liknande.

I och för sig vore det inte alls konstigt om det faktiskt var träningsvärk med tanke på hur mycket jag gick igår. Det såg ungefär ut såhär:

Jag tog tåget till Linköping vid 09.00 och gick direkt ner till centrum för att se om mina pengar till busskortet kommit in på kontot. Förstås så hade de inte kommit in på kontot. Jag tog en vända till H&M, Kapp Ahl, Lindex, Axelssons och Åhléns. Gick återigen för att se om mina pengar kommit - check! Gick tillbaks till stationen och tog bussen ut till Ryd, köpte månadskort. Tog en snabb vända hem till lägenheten för att lägga av mig alla mina grejer. Gick ut igen och mötte arbetskamraterna vid McDonalds. Började strosa mellan diverse lägenheter. Gick till Hemköp för att ta en liten fika. Började jobba igen. Gick och gick och gick och gick. Slutade vid 17.00. Gick till bussen. Gick på stan i ca. en timme. Gick ned till station och mötte upp Henrik och Jonas. Gick till bussen. Åkte hem. Gick till lägenheten. Fick ta det lugnt i ca. 30 minuter. Gick till Hemköp och sedan hem igen.

Allt detta hände mellan 08.30-19.00. Alltså gick jag i princip konstant i 10½h igår.

Jag mår inget vidare idag, det skall jag väl ta och erkänna. Denna värk jag har i kroppen känns tusen gånger värre än den värk jag hade när jag låg hemma hos Zandrah på Gotland och hulkade över toaletten i randommagsjuka.

Nej, jag mår inte bra alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0