8½h senare!

Hejhopp!

Nu var man uppstigen och på gång denna härligt mulna onsdagsmorgon i Linköping. Idag är det alltså vidareutbildning som står på schemat, skall bli väldigt spännande! Om inte annat skall det bli lite småskönt att få betalt för timmar inne i värmen istället för betalt ute i den bitande kylan. Nu verkar det dock ha blivit lite mildare här, skönt! Nästa vecka hoppas jag på att snön i alla fall börjar försvinna. Är så jävla trött på all denna snö nu! Det har verkligen varit för mycket och för länge...

För övrigt då verkligen kliar det i fingrarna inför lördagen då flytten hit till lägenheten tar rum och tid. Fick reda på igår att killen som skall flytta ut här ifrån och göra plats för oss, också skall flytta ut på lördag. Woha! Det blir fullt hus och en jäkla massa slit och släng här i helgen alltså.

Idag skulle killarna börja städa; hur mycket tror ni är gjort när jag kommer hem från jobbet? Det skall bli jäkligt kul att se! Henrik verkade väldigt motiverad: "vi börjar på en gång när vi vaknar!".

Okej. VI får väl se, va!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja hangover är för himla kul :) Tack för kommentaren, och ja tror inte grabbarna vaknat ännu hos dig :P

2010-01-13 @ 13:44:35
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Haha, det hade du så himla rätt i Louise. De hade inte vaknat, och inte fan har de städat heller. Blev så förbannat sur när jag kom hem från jobbet att jag direkt gick och låste in mig på rummet. Totalignorerade Henrik.



Usch! Vad fan är det med grabbar och "gud-vad-vi-skall-vara-duktiga-idag"? De håller ju inte ett skit vad de lovar.



Ja, jag är fortfarande rätt sur.

2010-01-13 @ 19:53:56
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0