2010 here I come - without cigg!

Jaha, då var år 2009 över och vi drar ut på hav för att finna nya hamnar. Men innan jag ens orkar ta en funderare över hur det gångna året varit eller hur det kommande yttrar sig tänker jag faktiskt hoppa i bingen. Egentligen är jag inte speciellt trött, men det finns inte mycket mer att göra dessa småtimmar.

Meningen är att jag i morgon (idag alltså, om man är petig) skall sluta röka. Min käre pojkvän tyckte att jag borde röka upp det paket jag redan har och sedan sluta, han trodde att det skulle bli mycket jobbigare för mig om jag hade det kvar. Och det kanske är sant. Lika bra att röka upp (alternativt bränna upp) skiten och bli av med det.

2010 - ett rökfritt år. Och ni som tror att jag inte kommer klara det; håll det för er själva! Det går in genom ena örat och ut genom det andra. Ingen skall få trycka ned mig och berätta vad jag klarar och inte klarar. Så fuck that, jag kommer fixa det här tokbra!

Det handlar om inställning - that's it!

Imorgon kommer en resumé över det gångna året 2009. Nåväl, åtminstone det jag minns!
Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Calle

BIG LOVE! <3

2010-01-01 @ 02:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0