Världens sötaste pojkvän typ.

I morse vaknade jag och Henrik samtidigt. Av någon konstig anledning började vi prata om BH:ar, haha. Som om det vore världens mest intressanta grej att snacka om när man precis vaknat. Då frågar Henrik om jag fortfarande går med en bygel i huden hela dagarna. Och ja, det gör jag, eftersom mina BH:ar som jag beställde från Ellos var lite för små och förmodligen inte kommer slitas med hälsan direkt.

Då frågar han plötsligt: "vill du att jag köper en ny BH till dig då?"

Detta tyckte jag var hur gulligt som helst! Jag svarade ju givetvis ja, det finns ju så många billiga på rean just nu. Så senare idag skall vi in till centrum och köpa en BH till mig! Haha. Jag vet, det är så jäkla intressant! Men det jag ville visa för er är hur generös och snäll min pojkvän är. Sedan vet man ju aldrig om det är för hans egen skull som han plötsligt vill att jag skall ha nya underkläder... *stryker svart katt över ryggen och grymtar ett mohahaha*

Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0