You're my pride and joy

Dopet var helt underbart fint. Ebba är ju så söt! Klappade händer och blev helt facsinerad av dopljuset, hon ville liksom ta på lågan. När Ebba klappade händer, ja, då applåderade vi med. Det kändes för en gångs skull bra att vistas i kyrkomiljö. Började faktiskt rinna tårar vid ett tillfälle; när min bror Stefan drog upp en akustisk gitarr och sjöng/spelade till Sara Löfgren - För Alltid. När jag satt där och lyssnade samtidigt som jag såg på Ebba var jag tvungen att se ner i golvet en stund för att inte börja fontängrina.

Fan vad min familj är fin. Vi har våra tvister, men i slutet älskar vi alltid varandra. Jag blir bara så jäkla glad när jag tänker på oss. Bröder, systrar, föräldrar, Cia, min brorsdotter Ebba, Ellinore... listan kan göras lång.

Ni är så jäkla fina allihop! ♥
Ta hand om er familj, pojkvän/flickvän, respektive, nära och kära. De är det mest värdefulla ni har och någonsin kommer ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0