Vilken dålig bloggerska jag är då. Och grattis mamma på födelsedagen!

Herregud vilken gles uppdatering det har varit de senaste dagarna (veckorna?). Har helt enkelt inte haft någonting att skriva om, och sätter man sig ner och plitar plitas en hel del skit ned, helt i onödan. Därför har jag inte uppdaterat.

Sedan har jag varit så upptagen med True Blood och pojkvännen. Skall se de två sista avsnitten av säsong ett idag faktiskt.

Idag fyller mami år, så grattis till fina lilla mami! Och glöm inte att skriva en grattis-kommentar här i fältet, då blir hon riktigt glad. :)

Nu skall jag dricka lite cola och nörda. Måste duscha snart också eftersom min brorsdotter Ebba och bror Andreas kommer hit idag. Cia (Andreas flickvän och Ebbas mamma) är sjuk så hon kommer tyvärr inte idag. Så jäkla tråkigt! Om du läser det här, krya på dig nu så ses vi snart! ♥

Hörs senare, puss allihop!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Grattis Ellis mamma! :D

2009-09-27 @ 20:39:15
URL: http://zarlei.com/
Postat av: MammaMu

Tack Zarah-Lou!

2009-09-28 @ 07:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0