We're all LAD's





Här har jag valt ut fyra bilder från lördagen då Love and Duct Tape drog loss rejält under Sommarens sista suck i Eskilstuna. Det bjöds till och med på en ny låt, vilken var absolut underbar. Precis som allt annat de gjort.

Mina bilder däremot blev inte direkt tiptop, behöver fortfarande lära mig fotografera konsert/belysning. Det är bannemig inte lätt skall jag få lov att säga! Dessutom är min kamera kanske inte direkt anpassad efter sådana bilder, egentligen, trots att det är en systemare.

Nu såg jag att jag glömt sätta dit min "logga" på sista bilden, saksamma. De är så värdelösa att ingen ens skulle få för sig att vilja säga "ah det är jag som tagit de här bilderna". Sudd sudd, oskärpa. Yes. Charmigt... eller inte.

Nu är det natti natti för min del, hopp i bingen. Upp i morgon. Klippning vid 11.00. Möte 11.45. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillade dem massor! Hade med min kamera men orkade inte använda den, mina bilder hade inte ens blivit så bra som dina ändå :-)

2009-09-09 @ 18:08:51
URL: http://donnasandra.blogg.se/historia
Postat av: Mumin

Yay! Kul att du tog någr bilder:)

Hoppas mötet går bra tummarna spänt uppe

2009-09-10 @ 00:04:08
Postat av: MammaMu

Jättefina bilder. Va duktig du är!!! Puss

2009-09-10 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0