Syrran stod modell






Fotade syrran här om dagen. Bilderna blev väl enligt mig helt ok, detta är endast ett litet urval av alla foton. Grejen är att vi hade absolut ingenstans att vara, så vi hamnade helt random vid något däck/en kundvagn/massa pallar vid vårt rucke här på tomten. Inte det bästa stället att fota på, men what so ever...

Ni kanske inte direkt blir impade av bilderna, men detta är första gången jag försöker mig på att fotografera människor. I alla fall på det här viset. Annars har det alltid varit under andra omständigheter, typ fester eller andra sammankomster.

Nåväl, jag lär mig väl ju mer jag fotar, antar jag. Övning ger färdighet, förmodligen så sant som det är sagt.

Nu MÅSTE jag sova, men det går inte. Fattar inte varför...

Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

I sådana fall hade ni tur i oturen för jag tycker att er location passar sjukt bra till hennes stil/outfit! Well done! :D

2009-09-12 @ 02:56:45
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Elfrida

Jaså? Haha, det var väl mest det att det kändes så tråkigt att fotografera på tomten. Har ju bott här i nio år, kan varenda liten del av den här marken. Men jaha, tack så mycket! Kul att höra! :)

2009-09-12 @ 10:46:20
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: Danne

Jag tycker bilderna var bra!

2009-09-12 @ 11:17:06
Postat av: MammaMu

Håller med Zarah-Lou, väldigt bra!

2009-09-12 @ 19:11:05
Postat av: simone

jag är fett impad!

2009-09-14 @ 12:21:32
URL: http://qimono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0