The hangover

Då var det "dagen efter" (dagen d) och jag mår inte super direkt. Just i denna stund når funderingen "hur fan kan man dra på sig en baksmälla när man inte ens blev full?" mig. Lite rund under fötterna var jag väl, men jag hamnade i tillståndet som kallas berusad, och inte en gnutta högre upp på skalan.

Hur som helst så vill jag tacka alla som var hos Kim för en otroligt jävla bra kväll! Hade hur kul som helst verkligen! Och tack Kim och Simone för att ni hyllade min nya frisyr till skyarna, haha.

Åh, det var en så jäkla bra kväll. Måste göras om snart.

Nu skall jag dricka upp min krusbärsdricka och förbereda mig inför bion ikväll. Jag och Henrik skall nämligen gå och se Flickan som lekte med elden, vilket jag verkligen ser fram emot!

Hörs kanske senare!
Puss till alla som var hos Kim igår, diggar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0