Testing testing


Ännu en testbild.
Okej, läget är som så att jag faktiskt inte har en aning om vilken storlek jag kan ha på bilderna. Det visar sig väl inom sin tid kan jag tänka mig. Hur som haver så tänker jag behålla bloggen som den är. Finns ju en hel del kvar att fixa, en del grunder som skall ändras, ny bakgrund o.s.v. Men så länge får det här duga. Och med det basta!

Nu skall jag börja göra mig i ordning. Känns som om jag stinker rätt rejält för tillfället... har faktiskt inte orkat duscha sedan i förrgår eftersom jag mår så jävla pissigt. Men nu skall jag slänga mig in under strålarna och lukta rosor när jag kommer ut.

Hörs senare, maybe! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Ja de är bäst du gör, det luktar riktigt illa...

2009-09-05 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0