Sökes: festvärd

Okej, nu är det som så att jag och Sär planerar att festa loss rätt rejält till helgen. Är ni intresserade av att delta; tell me! Och just ja... den där lilla detaljen också; någon möjlig festvärd? Vi har absolut ingenstans att vara, åtminstone som det ser ut nu. Ska snacka runt lite, se om det finns någon frivillig, och typ inga av mina vänner läser väl egentligen min blogg (och lika bra är väl det, kanske).

Hoppas i alla fall på att få se många glada ansikten i helgen. Vi vet inte ens om det blir fredag eller lördag, men mig kvittar det, jag är så jävla glad för att det är fest! Har riktigt saknat det. Sist jag fick någonting i mig var ju studenten, och hur bra gick det egentligen?

Ett tips till er blivande studenten:
sup er inte döpackade på flaket.
Packad på flaket = fyllesjuk på kvällen = inget krogen.

Sög.

Festa med mig i helgen, whoever you are!

Kommentarer
Postat av: emms - bloggen du bör ta med tequila & en nypa salt

alltid lika mys o lä'sa din blogg ellis!! du har ju skills när de gäller headern!

2009-09-17 @ 12:09:04
URL: http://capisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0