Pojkflicka, yes indeed


Kan nog tyvärr inte visa er frillan, det känns som om det blev lite för mycket uppklippt och lite för kort för att jag skall våga det. Men det är förbannat fräscht nu efter klippningen i alla fall, allt slitet är kaputt. La även i en rödbrun färg. Mycket lyckad färgning enligt mig, äntligen vågade jag!

Sitter just nu och letar efter hårförlängning på internet, men hittar ingen riktigt bra sida och speciellt inga hårtränsar i min färg. Så jäkla typiskt. Måste snacka med mamma och pappa pronto i morgon, saknar verkligen mitt långa hår och kom på mig själv med att tycka att jag ser lite för pojkaktig ut nu. Min frisör gör alltid ett skitbra jobb, hon är himla duktig, men denna gång tog jag nog i för mycket när jag valde frisyr.

Nåväl, vi får väl se vad man kan göra. Just nu skulle jag kunna grina eftersom jag saknar mitt långa hår något så djävulskt. Så typiskt mig att välja en ännu kortare frisyr... Någon som vet någon bra sida för hårträns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0