Min dator behöver vård. Diagnos: slowness

Det tar exakt 7 minuter och 31 sekunder för min dator att startas upp och bli redo för användning. Så nu undrar jag givetvis; varför? Har aldrig haft problem med stationära datorer när det gäller uppstartningen, så kan det faktum att denna dator är bärbar bidra? Eller kan det kanske vara något litet ettrigt virus som klämt sig mellan min brandvägg och virusprogram?

Just nu känner jag som så att jag hellre sitter plant på mitt arsle och gör absolut ingenting än startar upp den här dumma laptopen, just för att irritationen som uppstår är mer störig än rastlösheten.

Är det någon übersmart, bright liten själ där ute som kanske kan hjälpa mig och lista ut vad detta missöde kan bero på? Jag vill ju faktiskt använda min dator som jag betalade fyra papp för, även fast den summan kan tyckas liten när det gäller en laptop så var det väldigt mycket pengar för mig och min familj just då. Så det så!

H J Ä L P !

För övrigt har jag simmat idag, det var göttans det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0