Jag har velat och velat och velat

Jag har ännu inte börjat se på True Blood. Tiden har helt enkelt inte känts inne ännu; tills nu 02.00 natten till lördag. Jag är rastlös, saknar pojkvännen och känner mig allmänt ensam. Vad kan då bota bättre än en serie som sägs vara ruskigt bra?

Förutom sömn då, men det vore faktiskt lite för mycket att hoppas på. Jävla skitnätter, jag hatar att de är så långa samtidigt som jag älskar att de är så mörka och mystiska. Egentligen behöver jag min skönhetssömn badly right now inför morgondagens efterlängtade party med världens mysigaste och galnaste vänner.

I've really missed you guys! Speciellt mycket saknar jag Sär, Kimpa, Jocke och Danne. För övrigt fick jag världens skönaste komplimang förut:

"du är den där heta kryddan som behövs för att grytan ska bli god"
.

Charmigt eller vad? Danne med sin charm for life, helt klart. :p

Nu skall jag förflytta mig till sängen med laptopen och världens bästa hemsida i högsta hugg. Ensammys!

Godnatt eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0